Tehnoloģija
Valugard pretrūsas apstrādes process
1. Demontāža
Pilnvērtīgai pretkorozijas apstrādei veikšanai no automašīnas grīdas tiek demontēti paspārņi un citas plastmasas aizsargdetaļas.
2. Mazgāšana
Tālāk seko rūpīga automašīnas apakašas mazgāšana un iekšējo dobumu skalošana, lai attīrītu visas virsmas no netīrumiem, sāļiem, eļļām un citiem reaģentiem.
3. Žāvēšana
Pēc apakšas mazgāšanas, notiek virsmu žāvēšanas process. Kad visas virsmas ir tīras un sausas, automašīnas virsbūvi nomaskē ar plēvi, kā arī nomaskē tās daļas, kuras netiek apstrādātas ar ValuGard pretrūsas pārklājumu (bremžu diski, izpūtējs u.c).
Kad sagatavošanas darbi ir pabeigti, tad seko auto apakšas apstrāde ar noturīgu un elastīgu VG-104 pretrūsas pārklājumu, kurš nodrošina aizsardzību pret rūsu un šķembu radītiem bojājumiem.
4. Apstrāde
Nākošais apstrādes solis – iekšējo paneļu un slēgto dobumu apstrāde ar VG-101 vai VG-160 vaskveida antikorozijas pārklājumu. Tiek apstrādāti un aizsargāti pret rūsu visi auto iekšējie paneļi un dobumi – durvis, sliekšņi, bagāžnieks, motora pārsegs, spārni, rāmis un citi tehnoloģiskie dobumi.
Apstrāde notiek tikai caur jau esošiem tehnoloģiskajiem urbumiem, respektīvi, virsbūvē netiek urbti papildus caurumi. Izmantojot speciālu GRACO augstspiediena aprīkojumu, kā arī SATA pistoles, izsmidzinātājus un uzgaļus, tiek nodrošināta labākā iespējamā materiāla izsmidzināšana, veidojot smalku izsmidzināšanas kūli, kas savukārt ļauj daudz labāk un vienmērīgāk apstrādāt visas iekšējās virsmas.
5. Montāža
Pēdējais solis – noņemto detaļu montāža.