Valugard pretkorozijas apstrāde

Profesionāla auto pretkorozijas apstrāde ar ierobežotu mūža garantiju

ValuGard pretrūsas (korozijas) pārklājumi tiek pielietoti jau vairāk nekā 40. gadus. ValuGard ir pierādījis sevi kā viens no vadošajiem līderiem savā jomā! ValuGard – tas ir augstvērtīgs produkts, kas lieliski pasargās jūsu automašīnu no rūsas radītiem bojājumiem un ar to saistītiem izdevumiem! ValuGard antikorozijas apstrāde – tā ir pievienotā vērtība Tavam auto ilgtermiņā! ValuGard ir poliuretāna pārklājumu līdera — LINE-X, izvēlēts sadarbības partneris!

Kāpēc izvēlēties ValuGard sava transportlīdzekļa pretkorozijas aizsardzībai?

ValuGard pretrūsas produktus pārdod, iesaka un apstiprina daudzi lielākie auto ražotāji, tostarp General Motors, Chrysler, Ford, Dodge, Jeep, Hyundai, Mazda, Infinity Nissan, Kia, Mitsubishi un citi.

Jaunām automašīnām nav nepieciešama ikgadēja atkārtota pārbaude vai atkārtota apstrāde, lai "saglabātu garantiju"
ValuGard iekšējo jeb slēgto dobumu pretkorozijas pārklājuma iestrādei NAV NEPIECIEŠAMA papildus urbumu veidošana auto virsbūvē!

ValuGard VG-104 pretrūsas pārklājums transportlīdzekļu apakšām, NESMĒRĒS drēbes un NEPILĒS uz jūsu piebraucamā ceļa!

ValuGard pretkorozijas pārklājums ir īpaši noturīgs pret Magnija un Kalcija hlorīda pretapledošanas šķīdumiem, kas ir vēl agresīvāki nekā nātrija hlorīds (NaCl) jeb tehniskā sāls, ko pamatā kaisa uz mūsu ceļiem!

ValuGard pretrūsas pārklājums ir izstrādāts, lai atbilstu vai pārsniegtu lielāko pasaules automašīnu ražotāju standartus: kā arī atbilstību visstingrākajiem korozijas pārbaudes standartiem, piemēram, SAE J2334; ASTM-117; TT-C-520B; FMVSS302, NACE TM.

Tehnoloģija

Valugard pretrūsas apstrādes process

Demontāža

Pilnvērtīgai pretkorozijas apstrādei veikšanai no automašīnas grīdas tiek demontēti paspārņi un citas plastmasas aizsargdetaļas.

Mazgāšana

Tālāk seko rūpīga automašīnas apakašas mazgāšana un iekšējo dobumu skalošana, lai attīrītu visas virsmas no netīrumiem, sāļiem, eļļām un citiem reaģentiem.

Žāvēšana

Pēc apakšas mazgāšanas, notiek virsmu žāvēšanas process. Kad visas virsmas ir tīras un sausas, automašīnas virsbūvi nomaskē ar plēvi, kā arī nomaskē tās daļas, kuras netiek apstrādātas ar ValuGard pretrūsas pārklājumu (bremžu diski, izpūtējs u.c).

Kad sagatavošanas darbi ir pabeigti, tad seko auto apakšas apstrāde ar noturīgu un elastīgu VG-104 pretrūsas pārklājumu, kurš nodrošina aizsardzību pret rūsu un šķembu radītiem bojājumiem.

Apstrāde

Nākošais apstrādes solis – iekšējo paneļu un slēgto dobumu apstrāde ar VG-101 vai VG-160 vaskveida antikorozijas pārklājumu. Tiek apstrādāti un aizsargāti pret rūsu visi auto iekšējie paneļi un dobumi – durvis, sliekšņi, bagāžnieks, motora pārsegs, spārni, rāmis un citi tehnoloģiskie dobumi.

Apstrāde notiek tikai caur jau esošiem tehnoloģiskajiem urbumiem, respektīvi, virsbūvē netiek urbti papildus caurumi. Izmantojot speciālu GRACO augstspiediena aprīkojumu, kā arī SATA pistoles, izsmidzinātājus un uzgaļus, tiek nodrošināta labākā iespējamā materiāla izsmidzināšana, veidojot smalku izsmidzināšanas kūli, kas savukārt ļauj daudz labāk un vienmērīgāk apstrādāt visas iekšējās virsmas.

Montāža

Pēdējais solis – noņemto detaļu montāža.

Cenas

ModelisJauns automobilis, EUR bez PVNLietots automobilis, EUR bez PVN
Vieglās automašīnas 400 EUR No 400 EUR
Mazās vieglās automašīnas (yaris, smart u.c) 300 EUR No 300 EUR
Apvidus automašīnas 450 EUR No 450 EUR
Mikroautobusi, komerctransports 500 EUR No 500 EUR

Produkti

ValuGard ir auto ražotāju (OEM) apstiprināts pretkorozijas pārklājums, kas lieliski pasargā automašīnas apakšu un slēptos jeb iekšējos dobumus no rūsēšanas! ValuGard pretrūsas pārklājumi ir izgatavoti no augstākās kvalitātes pieejamajiem izejmateriāliem!

VG-101

Militārās specifikācijas iekšējo dobumu pretkorozijas pārklājums

Šķīdinātāju saturošs vaska bāzes pretkorozijas pārklājums transportlīdzekļu iekšējiem/slēgtajiem dobumiem. Izsmidzināms bez papildus urbumu veidošanas automašīnu iekšējos dobumos - sliekšņos, rāmī, durvīs, pārsegos un citās grūti aizsniedzamās vietās, nodrošinot lielisku pretkorozijas aizsardzību. Ilgmūžīgs un efektīvs pretrūsas līdzeklis, kuru nav katru gadu jāatjauno. VG-101 atbilst vai pārsniedz militārās specifikācijas prasības korozijas novēršanai.

VG-104

Vaskveidīgs šķīdinātāja bāzes pretkorozijas pārklājums transportlīdzekļu apakšām u.c

Vaskveidīgs šķīdinātāja bāzes pretrūsas pārklājums visu veidu transportlīdzekļu apakšējām virsmām un citiem elementiem.

VG-104 ir elastīgs un nodilumizturīgs pārklājums ar ļoti labu adhēziju, kas nodrošina lielisku aizsardzību pret mitruma, sāls un sārmu izraisītu koroziju. Pēc nožūšanas nepilēs uz jūsu piebraucamā ceļa un nesmērēs drēbes, bet joprojām paliks elastīgs! VG-104 pretkorozijas pārklājums nodrošinās arī zināmu izolāciju no karstuma un aukstuma, kā arī palīdzēs mazināt ceļa radīto troksni un transportlīdzekļa vibrācijas. Pilnīga nožūšana aptuveni 24 stundu laikā.

VG-160

Militārās specifikācijas pretkorozijas pārklājums transportlīdzekļu apakšām u.c

Paaugstinātas veiktspējas vaskveidīgs šķīdinātāja bāzes pretkorozijas pārklājums automobiļu apakšējām virsmām. Īpaši izstrādāts, lai pasargātu sāls kaisītājus/ sniega tīrītājus un citu speciālo tehniku no mitruma, sāls, sārmu un galvaniskās reakcijas izraisītās korozijas. Pārklājums veido vaskveida elastīgu un nodilumizturīgu aizsargbarjeru, nodrošinot izcilu pretrūsas aizsardzību, kā arī palīdz mazināt ceļu radīto troksni un vibrācijas! Kopā ar VG 101, tas nodrošina pilnu militāro specifikāciju prasību sasniegšanu korozijas novēršanai. Pārsniedz specifikācijas prasības MIL-C-0083933A un MIL-PRF-62218B.

 

Kāpēc ValuGard ir labāks par citiem pretrūsas pārklājumiem?

  1. Atšķirībā no citiem pretrūsas pārklājumiem, lai apstrādātu automašīnas iekšējos dobumus ar ValuGard VG-101 vai VG-160 pretkorozijas pārklājumu, NAV NEPIECIEŠAMA papildus urbumu veidošana auto virsbūvē! Urbšana izraisa rūsu izraisošas metāla skaidiņas un sabojā rūpnīcas krāsas kārtu. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc esam saņēmuši rūpnīcas auto ražotāju (OEM) apstiprinājumu!
  2. Nav nepieciešama ikgadēja atkārtota pārbaude vai atkārtota apstrāde, atšķirībā no citiem produktiem, kuriem šīs pārbaudes ir nepieciešamas, lai "saglabātu garantiju".
  3. ValuGard VG-104 ir vaskveidīgs pretkorozijas pārklājums, kurš nodrošina labāku saķeri ar virsmu, salīdzinot ar citiem gumijas/bituma bāzes pārklājumiem, tas neplaisās un nesasals pat pie zemām temperatūrām.
  4. Pilnīga sacietēšana apmēram 24 stundu laikā. Nesmērēs drēbes un nepilēs uz jūsu piebraucamā ceļa, atšķirībā no daudziem eļļas bāzes produktiem, kas paliek viskozi pat mēnešus pēc uzklāšanas un, jo īpaši, augstās temperatūrās paliek vēl "viskozāki" un sāk tecēt ārā no dobumiem un auto apakšas.
  5. Atšķirībā no citiem produktiem, kuru pamatā ir eļļa, ValuGard VG-104 antikorozijas pārklājums ir paredzēts vienreizējai uzklāšanai, tas nozīmē, ka nav nepieciešama ikgadēja atkārtota apstrāde, un tam ir ierobežota mūža garantija jauniem transportlīdzekļiem.
  6. ValuGard pretrūsas pārklājumam ir "pašdziedinošas" īpašības, mehāniska bojājuma gadījumā neļaus mitrumam pakļūt zem pārklājuma tādejādi veicinot rūsas izplatīšanos.
  7. ValuGard pretkorozijas pārklājums ir īpaši noturīgs pret Magnija un Kalcija hlorīda pretapledošanas šķīdumiem, kas ir vēl agresīvāki nekā nātrija hlorīds (NaCl) jeb tehniskā sāls, ko pamatā kaisa uz mūsu ceļiem.

 

Par mums

Kompānija Automotive International, Inc. (AI), (dibināta 1971. gadā) ir pasaules mēroga plaša spektra automobīļu aizsargķīmisko vielu piegādātāja, kuras produkciju iegādājas un rekomendē paši automobiļu ražotāji, dīleru centri un augsti kvalificēti antikorozijas apstrādes pakalpojumu sniedzēji. ValuGard ir vadošais zīmols, kas satur vairāk nekā 50 augstas kvalitātes produktus, kas tiek pārdoti visā ASV un vairāk nekā 20 citās pasaules valstīs. ValuGard produktus izmanto, lai atrisinātu korozijas un krāsas problēmas, ar kurām saskaras vieglo automobiļu, kravas automašīnu un piekabju ražotāji, transportlīdzekļu importētāji/eksportētāji, automašīnu tirgotāji, komerciālie un pašvaldību parki, virsbūvju servisa centri u.c.

ValuGard produkti ir izstrādāti, lai atbilstu vai pārsniegtu lielāko pasaules automašīnu ražotāju standartus: kā arī atbilstību visstingrākajiem korozijas pārbaudes standartiem, piemēram, SAE J2334; ASTM-117; TT-C-520B; FMVSS302, NACE TM. Automotive International ir sertificēts atbilstoši ISO 9001: 2015 standartiem , demonstrējot augstāko kvalitātes līmeni.

ValuGard produktus pārdod, iesaka un apstiprina daudzi lielākie auto ražotāji, tostarp General Motors, Chrysler, Ford, Dodge, Jeep, Hyundai, Mazda, Infinity Nissan, Kia, Mitsubishi un citi. ValuGard zīmols ir redzams daudzās auto apkopes grāmatās, ko izdevuši transportlīdzekļu ražotāji. ValuGard produkti ir 100% droši darbiniekiem un atbilst visām gaistošo organisko savienojumu emisijas prasībām. Izgatavoti no augstākās kvalitātes pieejamajām izejvielām, ValuGard produkti, ko izstrādājis AI, nosaka standartus vides aizsardzībai, ķīmisko vielu sagatavošanai un atjaunošanai visā pasaulē! Klienti visos automobiļu rūpniecības līmeņos ir atzinuši, ka viņu izmantotie ValuGard produkti ir viņu vērtīgākie instrumenti!

Vai zināji cik patiesībā Magnija hlorīds ir kaitīgs tavam auto?

Korozija ir lielāka problēma nekā jebkad agrāk, jo mainās materiālu veids, kādus ceļu uzturētāji pielieto apledojuma atkausēšanai. Pēdējo 15 gadu laikā tiek lēsts, ka izmaksas, kas saistītas ar pretapledošanas ķīmisko vielu izraisīto koroziju, ir pieaugušas vairāk nekā desmit reizes.

Automobiļu inženieru biedrības izstrādātā testēšanas metodoloģija (testa numurs J2334) rāda, ka MAGNIJA Hlorīds (MgCl2) ir kodīgāks par Nātrija hlorīdu (NaCl- sāli).

Daudzas valstis un vietējās pašvaldības ceļu uzturēšanai izmanto sava veida MgCI vai CaCl. Daži iemesli kāpēc apledojuma atkausēšanai izmanto Magnija Hlorīdu (MgCl2):

  • Tas ir efektīvāks salīdzinājumā ar parasto akmeņsāli;
  • Magnija hlorīds ātrāk atkausē apledojumu;
  • Uz ceļa tiek uzsmidzināts šķidrā veidā, līdz ar to, ātrāk pārklāj visu braucamo daļu;
  • Parasti lieto pirms vētras, jo produkts ļoti labi pielīp pie ceļa virsmas (pielīp arī pie transportlīdzekļa virsmām);
  • Zemāks sasalšanas punkts ļauj produktam ilgāk strādāt aukstākā temperatūrā
  • Darbam nav nepieciešams mitrums;
  • Paliek mitrs / gļotains pat tad, ja temperatūra nokrītas zem sasalšanas punkta.

 

Kāpēc Magnija hlorīds pastiprināti veicina auto rūsēšanu:

Magnija hlorīds ir hidroskopisks - tas piesaista mitrumu no gaisa (ja gaisā ir 35% vai vairāk mitruma), padarot to agresīvāku nekā sāls (NaCl), jo tas ir aktīvs pat "sausā" laikā un ilgi pēc sniega nokušanas. Tā rezultātā tas ilgstoši paliek pusšķidrā stāvoklī, kas palielina tā agresivitāti. Padomājiet par sava auto apakšu, slēgtajiem dobumiem un spraugām. Bieži vien šajos dobumos un spraugās uz iekšējiem paneļiem nav krāsas, tāpēc tie ir jo īpaši "jutīgi" pret sāļiem un citām kodīgām vielām. (Ņemot vērā, ka mūsu platuma grādos gaisa mitrums gandrīz vienmēr ir lielāks par 35%, tad secinājumus izdariet paši)
Magnija hlorīds spēj pieķerties transportlīdzekļa apakšdaļai un dobuma telpām, un atkārtoti kristalizēties, materiālam lēnām izžūstot.

Transportlīdzekļiem var nodarīt vēl lielāku kaitējumu, ja tie brauc pa apgabaliem, kur tiek izmantoti dažādi pretapledošanas materiāli. Sajaucoties visiem trīs hlorīda sāļiem – nātrijam, magnijam un kalcijam, rūsēšanas intensitāte strauji palielinās!
Kāds inženieris apgalvo: "MAGNIJA HLORĪDS būtībā ir" šķidra rūsa ". Tas pieķeras visam un piesaista mitrumu - un tas nav viegli nomazgājams".

Vai jūs mazgājat automašīnas apakšu ar elektrisko mazgātāju? Ja neizmantojat kādu neitralizējošu līdzekli, jūs varētu nodarīt vēl lielāku kaitējumu savam transportlīdzeklim, vienkārši ieskalojot sāļus arvien dziļāk transportlīdzekļa iekšējos dobumos.

Magnija hlorīdu izmanto arī vasarā!

Vai zināji, ka Magnija hlorīdu (jeb bišofītu) izmanto ne tikai ziemā ledus atkausēšanai, bet arī vasarā kā pret putekļu materiālu grants ceļiem? Varbūt esi ievērojis, ka braucot pa grants ceļiem vasarā, parasti apdzīvotu vietu tuvumā, kur grants ceļš ir ļoti tuvu dzīvojamām mājām, ceļa segums pēkšņi izmainās? Tas izskatās kā pēc lietus "slapjš", tas nozīmē, ka šis ceļa posms ir apstrādāts ar pret putekļu materiālu! Magnija hlorīdam piemīt tāda īpašība kā higroskopiskums (spēcīga spēja absorbēt mitrumu pat no samērā sausa gaisa), respektīvi, tas absorbē jeb pievelk mitrumu no gaisa, tādejādi nodrošinot ceļa segumu maksimāli mitru. Tas neļauj putekļiem pacelties un ilgstoši palikt gaisā. Un līdz ar to, Magnija hlorīds "pieķeras" pie auto virsbūves apakšas un dobumiem, veicinot rūsēšanu pat vasarā!

Kontakti

Čuibes iela 7 (Maskavas iela 457), Rīga, LV-1063, Latvija

Tālrunis +371 29 965 116
Epasts info@line-x.lv
Sekojiem mums facebook / instagram

Seko
SIA „Line-X Baltic”,
Maskavas iela 457,
Rīga, LV-1063, Latvija
Tālrunis: +371 67187410
Fakss: +371 67187409
Mobilais: +371 29 965 116